Neohodnoceno

Aby strategie pracovala pro vás Kryštof Kopecký

Na úvodní konzultaci zmapujeme co u tebe ve firmě funguje a kde naopak vidíš rizika z pohledu střednědobého plánování.

Vydefinujeme 1 oblast k rozvoji (např. obchod, komunikace, procesy, leadership, efektivita, marketing, inovace, time management a další)

Úvodní konzultace trvá 90 minut.

Banner 3 kroky_produkt

Vyber formu
Vyber jazyk
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupné k objednání Dostupné k objednání Zvolte variantu
Kód: 194/ONL 194/ONL2 Zvolte variantu
2 500 Kč 2 066,12 Kč bez DPH
Kategorie: Chci konzultaci
Délka: 90 min

Kryštof o sobě v bodech:

SipkaManažer - 7,5 let praxe na vedoucích pozicích v České pojišťovně až do pozice ředitele call centra o 130 operátorech.

SipkaLeader - většinu své kariéry buduji úspěšné týmy v prostředí otevřené komunikace, důvěry, s důrazem na efektivitu a výkon.

SipkaStrategický konzultant - S majiteli firem připravuji a realizuji strategické plány, které jim v dnešní nelehké době přinášejí jistotu a nové možnosti rozvoje podnikání

SipkaLektor- učím podnikatele používání LinkedInu pro tvorbu osobní značky a hlavně pro získávání nových obchodních příležitostí.


Vyber si volný termín z Kryštofova kalendáře!

  1. Vyber si pro tebe vhodný termín níže a rovnou jej zarezervuj.
  2. Poté vlož konzultaci klasicky do košíku a zaplať. POZOR - rezervace je akceptována pouze u zaplacených objednávek.
  3. Po rezervaci ti přijde potvrzení spolu s klasickou pozvánkou a podrobnosti online schůzky. Stejné informace má i Kryštof.
  4. Prosíme, buď v daný termín na místě včas. Naši experti jsou exponovaní vytížení lidé a nemohou setkání prodlužovat mimo domluvený termín.
  5. V případě tvého zájmu se domluv na dalším pokračování v konkrétním konzultačním programu, který zakoupíš v sekci Programy.
 

Více než 12 let jsem sbíral pracovní zkušenosti v korporátním prostředí (Vodafone, Česká pojišťovna) a poslední roky se mojí srdcovou oblastí stala soukromá sféra a začínající firmy. Při vedení týmů na různých úrovních jsem se naučil, jak pomocí individuální motivace dosahovat skvělých výsledků a jako manažer call centra jsem si osvojil strategické uvažování nad celým systémem. Všechny získané znalosti nyní propojuji a majitelům firem či jednotlivcům pomáhám nastavit dlouhodobé a hlavně realizovatelné strategické cíle jejich podnikání nebo projektů se zapojením odzkoušených a funkčních nástrojů.

Při své práci se zaměřuji na nalezení jasné vize a silných hodnot. Jsem přesvědčen, že to je základ dlouhodobého úspěchu - vědět, kam jít a znát cestu.

Učím podnikatele používání LinkedInu pro tvorbu osobní značky a hlavně pro získávání nových obchodních příležitostí.