Neohodnoceno

Jak na sítě Michelle Losekoot & Eliška Vyhnánková

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha tě přesvědčí, že ano. Naučí tě, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíš, koho a jak můžeš na různých sítích oslovit, ovládneš potřebné strategie a naučíš se změřit, jak dobře tvoje kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:

Naučí tě o sociálních sítích přemýšlet tak, abys už žádné další návody nepotřebovali.

Dostupné k objednání
Kód: 008
399 Kč 329,75 Kč bez DPH
Kategorie: Knihovna

Popis produktu není dostupný

Jsme české brněnské nakladatelství literatury osobního rozvoje a celoživotního vzdělávání založené v roce 2007.  Vydali jsme přes sto knižních titulů, z nichž se drtivá většina opakovaně dotiskuje. Mezi naše autory patří Daniel Kahneman, Hans Rosling, Jared Diamond, Daniel Goleman, David Allen, Seth Godin, Cal Newport,  Martin E. P. Seligman a další.

Jsme přesvědčeni, že nejlepší výsledky má taková práce, kterou lidé dělají s radostí a s vědomím její smysluplnosti. Proto vydáváme jen knihy, které nás osobně zajímají, baví, obohacují a u nichž jsme si jisti přínosem a vysokou kvalitou. Publikace, které nám samotným blízké nejsou, ponecháváme stranou nehledíce na jejich „tržní potenciál“. Naším záměrem je konfrontovat české čtenáře s novými tématy i s myšlenkami nejlepších autorů a myslitelů dneška, protože navzdory výzvám, jimž svět čelí, věříme v sílu vzdělání a sebevzdělávání.