Aby strategie pracovala pro vás Kryštof Kopecký
Na úvodní konzultaci zmapujeme co u tebe ve firmě funguje a kde naopak vidíš rizika z pohledu střednědobého plánování.
Vydefinujeme 1 oblast k rozvoji (např. obchod, komunikace, procesy, leadership, efektivita, marketing, inovace, time management a další)
Úvodní konzultace trvá 90 minut.
Kategorie: | Strategie v podnikání |
---|---|
Délka: | 90 min |
Kryštof o sobě v bodech:
Manažer - 7,5 let praxe na vedoucích pozicích v České pojišťovně až do pozice ředitele call centra o 130 operátorech.
Leader - většinu své kariéry buduji úspěšné týmy v prostředí otevřené komunikace, důvěry, s důrazem na efektivitu a výkon.
Strategický konzultant - S majiteli firem připravuji a realizuji strategické plány, které jim v dnešní nelehké době přinášejí jistotu a nové možnosti rozvoje podnikání
Lektor- učím podnikatele používání LinkedInu pro tvorbu osobní značky a hlavně pro získávání nových obchodních příležitostí.
Vyber si volný termín z Kryštofova kalendáře!
- Vyber si pro tebe vhodný termín níže a rovnou jej zarezervuj.
- Poté vlož konzultaci klasicky do košíku a zaplať. POZOR - rezervace je akceptována pouze u zaplacených objednávek.
- Po rezervaci ti přijde potvrzení spolu s klasickou pozvánkou a podrobnosti online schůzky. Stejné informace má i Kryštof.
- Prosíme, buď v daný termín na místě včas. Naši experti jsou exponovaní vytížení lidé a nemohou setkání prodlužovat mimo domluvený termín.
- V případě tvého zájmu se domluv na dalším pokračování v konkrétním konzultačním programu, který zakoupíš v sekci Programy.
Více než 12 let jsem sbíral pracovní zkušenosti v korporátním prostředí (Vodafone, Česká pojišťovna) a poslední roky se mojí srdcovou oblastí stala soukromá sféra a začínající firmy. Při vedení týmů na různých úrovních jsem se naučil, jak pomocí individuální motivace dosahovat skvělých výsledků a jako manažer call centra jsem si osvojil strategické uvažování nad celým systémem. Všechny získané znalosti nyní propojuji a majitelům firem či jednotlivcům pomáhám nastavit dlouhodobé a hlavně realizovatelné strategické cíle jejich podnikání nebo projektů se zapojením odzkoušených a funkčních nástrojů.
Při své práci se zaměřuji na nalezení jasné vize a silných hodnot. Jsem přesvědčen, že to je základ dlouhodobého úspěchu - vědět, kam jít a znát cestu.
Několik detailů navíc:
- Učím podnikatele používání LinkedInu pro tvorbu osobní značky a hlavně pro získávání nových obchodních příležitostí.